FAQ - najczęściej zadawane pytania
Dameware Remote Support
Success Center (Centrum Sukcesu) to miejsce, w którym można znaleźć informacje na temat wdrażania,
szkoleń, nowych użytkowników, bazę wiedzy o produktach oraz oficjalną dokumentację prodktu.
Przez portal klienta można skonataktować się z pomocą techniczną, znaleźć iinformacje
o posiadanych produktach oraz sprawdzić dostępne poprawki i aktualizacje, a także możliwości
szkoleniowe dla swojego produktu.
- Prześlij zgloszenie do działu pomocy technicznej, aby zespół przedstawicieli wsparcia technicznego
mógł pomóc w przywróceniu i uruchomieniu produktu.
- Zaloguj się na swoje konto, aby zobaczyć wszystkie informacje o produkcie, w tym licencje, daty odnowienia,
pliki do pobrania, aktualizacje i poprawki.
szkoleń, nowych użytkowników, bazę wiedzy o produktach oraz oficjalną dokumentację prodktu.
Przez portal klienta można skonataktować się z pomocą techniczną, znaleźć iinformacje
o posiadanych produktach oraz sprawdzić dostępne poprawki i aktualizacje, a także możliwości
szkoleniowe dla swojego produktu.
- Prześlij zgloszenie do działu pomocy technicznej, aby zespół przedstawicieli wsparcia technicznego
mógł pomóc w przywróceniu i uruchomieniu produktu.
- Zaloguj się na swoje konto, aby zobaczyć wszystkie informacje o produkcie, w tym licencje, daty odnowienia,
pliki do pobrania, aktualizacje i poprawki.
Nowa sekcja Dameware została stworzona w odpowiedzi na potrzeby kilentów i zawiera filmy, przewodniki
oraz artykuły, służące pomocą przy procesie instalacji i dostosowywania.
oraz artykuły, służące pomocą przy procesie instalacji i dostosowywania.
Akademia SolarWinds to miejsce gdzie można znaleźć e-szkolenia i zajęcia prowadzone przez instruktorów,
prowadzące od podstaw prze optymalizację. Możliwy jest wybór klasy lub indywidualna ścieżka edukacyjna.
prowadzące od podstaw prze optymalizację. Możliwy jest wybór klasy lub indywidualna ścieżka edukacyjna.
Rozwiązania SolarWinds są połączone z bazą użytkowników w społeczności online THWACK®. Znajduje się tam
ponad 150 000 członków służących pomocą w rozwiązywaniu problemów, dzielących się technologią i najlepszymi
praktykami oraz bezpośrednio przyczyniających się do rozwijania produktów.
- Zobacz mapy oraz nad czym pracuje SolarWinds
- Oglądaj i czatuj na żywo z szefami Geeks™ badającymi rzeczywiste probelmy techlonogiczne i docierających
do praktycznych rozwiązań
- Dołącz do społeczności i stań się profesjonalistą
ponad 150 000 członków służących pomocą w rozwiązywaniu problemów, dzielących się technologią i najlepszymi
praktykami oraz bezpośrednio przyczyniających się do rozwijania produktów.
- Zobacz mapy oraz nad czym pracuje SolarWinds
- Oglądaj i czatuj na żywo z szefami Geeks™ badającymi rzeczywiste probelmy techlonogiczne i docierających
do praktycznych rozwiązań
- Dołącz do społeczności i stań się profesjonalistą
Dameware Mini Remote Control
Dameware Remote Support (DRS) zapewnia znacznie większe możliwości szybszego rozwiązywania problemów.
DRS posiada tą samą funkcjonalność co Mini Remote Conrol (MRC) plus dodatkowe narzędzia.
DRS posiada tą samą funkcjonalność co Mini Remote Conrol (MRC) plus dodatkowe narzędzia.
Nie, ale może to zapewnić znaczne korzyści dla administratorów Dameware. Dameware Central Server
to opcjonalny komponent scentralizowanego serwera wdrożony wraz z Dameware Remote Support, zaprojektowany
dla organizacji z dużymi oddziałami IT lub tych często wymagających bezpiecznego dostępu do komputerów
znajdujących się poza zaporą.
to opcjonalny komponent scentralizowanego serwera wdrożony wraz z Dameware Remote Support, zaprojektowany
dla organizacji z dużymi oddziałami IT lub tych często wymagających bezpiecznego dostępu do komputerów
znajdujących się poza zaporą.
Tak, ale nie oznacza to dodatkowych kosztów.
Dameware MRC jest licencjonowny na użytkownika, nie na komputer. Nie ma też dodatkowych opłat za agentów klienta
instalowanych przez program.
instalowanych przez program.
Ciągłe licencjonowanie i pomoc 24/7 przez pierwszy rok. Każdy produkt SolarWinds zawiera roczną, bezpłatną
subskrypcję, zapewniającą aktualizacje do najnowszej wersji produktu oraz korzystanie ze wsparcie technicznego.
subskrypcję, zapewniającą aktualizacje do najnowszej wersji produktu oraz korzystanie ze wsparcie technicznego.
Jest to jedynie odnawianie subskrypcji. Dameware Mini Remote Control wymaga corocznej opłaty odnawiającej
subskrypcję na kolejne 12 miesięcy pomocy 24/7 i możliwości aktualizacji produktu.
subskrypcję na kolejne 12 miesięcy pomocy 24/7 i możliwości aktualizacji produktu.
Dameware Remote Support
Success Center (Centrum Sukcesu) to miejsce, w którym można znaleźć informacje na temat wdrażania,
szkoleń, nowych użytkowników, bazę wiedzy o produktach oraz oficjalną dokumentację prodktu.
Przez portal klienta można skonataktować się z pomocą techniczną, znaleźć iinformacje
o posiadanych produktach oraz sprawdzić dostępne poprawki i aktualizacje, a także możliwości
szkoleniowe dla swojego produktu.
- Prześlij zgloszenie do działu pomocy technicznej, aby zespół przedstawicieli wsparcia technicznego
mógł pomóc w przywróceniu i uruchomieniu produktu.
- Zaloguj się na swoje konto, aby zobaczyć wszystkie informacje o produkcie, w tym licencje, daty odnowienia,
pliki do pobrania, aktualizacje i poprawki.
szkoleń, nowych użytkowników, bazę wiedzy o produktach oraz oficjalną dokumentację prodktu.
Przez portal klienta można skonataktować się z pomocą techniczną, znaleźć iinformacje
o posiadanych produktach oraz sprawdzić dostępne poprawki i aktualizacje, a także możliwości
szkoleniowe dla swojego produktu.
- Prześlij zgloszenie do działu pomocy technicznej, aby zespół przedstawicieli wsparcia technicznego
mógł pomóc w przywróceniu i uruchomieniu produktu.
- Zaloguj się na swoje konto, aby zobaczyć wszystkie informacje o produkcie, w tym licencje, daty odnowienia,
pliki do pobrania, aktualizacje i poprawki.
Nowa sekcja Dameware została stworzona w odpowiedzi na potrzeby kilentów i zawiera filmy, przewodniki
oraz artykuły, służące pomocą przy procesie instalacji i dostosowywania.
oraz artykuły, służące pomocą przy procesie instalacji i dostosowywania.
Akademia SolarWinds to miejsce gdzie można znaleźć e-szkolenia i zajęcia prowadzone przez instruktorów,
prowadzące od podstaw prze optymalizację. Możliwy jest wybór klasy lub indywidualna ścieżka edukacyjna.
prowadzące od podstaw prze optymalizację. Możliwy jest wybór klasy lub indywidualna ścieżka edukacyjna.
Rozwiązania SolarWinds są połączone z bazą użytkowników w społeczności online THWACK®. Znajduje się tam
ponad 150 000 członków służących pomocą w rozwiązywaniu problemów, dzielących się technologią i najlepszymi
praktykami oraz bezpośrednio przyczyniających się do rozwijania produktów.
- Zobacz mapy oraz nad czym pracuje SolarWinds
- Oglądaj i czatuj na żywo z szefami Geeks™ badającymi rzeczywiste probelmy techlonogiczne i docierających
do praktycznych rozwiązań
- Dołącz do społeczności i stań się profesjonalistą
ponad 150 000 członków służących pomocą w rozwiązywaniu problemów, dzielących się technologią i najlepszymi
praktykami oraz bezpośrednio przyczyniających się do rozwijania produktów.
- Zobacz mapy oraz nad czym pracuje SolarWinds
- Oglądaj i czatuj na żywo z szefami Geeks™ badającymi rzeczywiste probelmy techlonogiczne i docierających
do praktycznych rozwiązań
- Dołącz do społeczności i stań się profesjonalistą
Dameware Mini Remote Control
Dameware Remote Support (DRS) zapewnia znacznie większe możliwości szybszego rozwiązywania problemów.
DRS posiada tą samą funkcjonalność co Mini Remote Conrol (MRC) plus dodatkowe narzędzia.
DRS posiada tą samą funkcjonalność co Mini Remote Conrol (MRC) plus dodatkowe narzędzia.
Nie, ale może to zapewnić znaczne korzyści dla administratorów Dameware. Dameware Central Server
to opcjonalny komponent scentralizowanego serwera wdrożony wraz z Dameware Remote Support, zaprojektowany
dla organizacji z dużymi oddziałami IT lub tych często wymagających bezpiecznego dostępu do komputerów
znajdujących się poza zaporą.
to opcjonalny komponent scentralizowanego serwera wdrożony wraz z Dameware Remote Support, zaprojektowany
dla organizacji z dużymi oddziałami IT lub tych często wymagających bezpiecznego dostępu do komputerów
znajdujących się poza zaporą.
Tak, ale nie oznacza to dodatkowych kosztów.
Dameware MRC jest licencjonowny na użytkownika, nie na komputer. Nie ma też dodatkowych opłat za agentów klienta
instalowanych przez program.
instalowanych przez program.
Ciągłe licencjonowanie i pomoc 24/7 przez pierwszy rok. Każdy produkt SolarWinds zawiera roczną, bezpłatną
subskrypcję, zapewniającą aktualizacje do najnowszej wersji produktu oraz korzystanie ze wsparcie technicznego.
subskrypcję, zapewniającą aktualizacje do najnowszej wersji produktu oraz korzystanie ze wsparcie technicznego.
Jest to jedynie odnawianie subskrypcji. Dameware Mini Remote Control wymaga corocznej opłaty odnawiającej
subskrypcję na kolejne 12 miesięcy pomocy 24/7 i możliwości aktualizacji produktu.
subskrypcję na kolejne 12 miesięcy pomocy 24/7 i możliwości aktualizacji produktu.
Ogólne
Success Center to miejsce, w którym można znaleźć materiały dla nowych użytkowników, informacje o wdrażaniu, szkoleniach,
produktach oraz oficjalna dokumentacja produktów. Portal klienta to miejsce, gdzie można przesłać zgłoszenie
do pomocy technicznej, znaleźć wszystkie informacje o posiadanych produktach, pliki do pobrania,
a także dostępne poprawki i aktualizacje dla swoich produktów.
produktach oraz oficjalna dokumentacja produktów. Portal klienta to miejsce, gdzie można przesłać zgłoszenie
do pomocy technicznej, znaleźć wszystkie informacje o posiadanych produktach, pliki do pobrania,
a także dostępne poprawki i aktualizacje dla swoich produktów.
Narzędzia SolarWinds są powiązane z bazą użytkowników w internetowej społeczności THWACK posiadającej
ponad 150 000 członków. THWACK służy rozwiązywaniu problemów, dzieleniu się technologią i praktykami oraz do brania udział
u w rozwijaniu produktów.
ponad 150 000 członków. THWACK służy rozwiązywaniu problemów, dzieleniu się technologią i praktykami oraz do brania udział
u w rozwijaniu produktów.
Ogólne
Success Center to miejsce, w którym można znaleźć materiały dla nowych użytkowników, informacje o wdrażaniu, szkoleniach,
produktach oraz oficjalna dokumentacja produktów. Portal klienta to miejsce, gdzie można przesłać zgłoszenie
do pomocy technicznej, znaleźć wszystkie informacje o posiadanych produktach, pliki do pobrania,
a także dostępne poprawki i aktualizacje dla swoich produktów.
produktach oraz oficjalna dokumentacja produktów. Portal klienta to miejsce, gdzie można przesłać zgłoszenie
do pomocy technicznej, znaleźć wszystkie informacje o posiadanych produktach, pliki do pobrania,
a także dostępne poprawki i aktualizacje dla swoich produktów.
Narzędzia SolarWinds są powiązane z bazą użytkowników w internetowej społeczności THWACK posiadającej
ponad 150 000 członków. THWACK służy rozwiązywaniu problemów, dzieleniu się technologią i praktykami oraz do brania udział
u w rozwijaniu produktów.
ponad 150 000 członków. THWACK służy rozwiązywaniu problemów, dzieleniu się technologią i praktykami oraz do brania udział
u w rozwijaniu produktów.
Serv-u MFT Server / Serv-u FTP Server
Nowa sekcja Serv-U w Success Center została przygotowana na podstawie opinii klientów. Składa się z filmów,
przewodników i artykułów, pomagających w instalacji i dostosowaniu produktu.
przewodników i artykułów, pomagających w instalacji i dostosowaniu produktu.
Serv-u MFT Server / Serv-u FTP Server
Nowa sekcja Serv-U w Success Center została przygotowana na podstawie opinii klientów. Składa się z filmów,
przewodników i artykułów, pomagających w instalacji i dostosowaniu produktu.
przewodników i artykułów, pomagających w instalacji i dostosowaniu produktu.
Serv-u Gateway
Serv-U Gateway zapewnia pełna ochronę zarówno dla już istniejących jak i nowych wdrożeń produktów Serv-U.
Narzędzie zapobiega przechowywaniu danych w usłudze Serv-U w strefie DMZ oraz otwieraniu połączeń z DMZ do sieci
wewnętrznej. Program pomaga spełniać wymagane standardy bezpieczeństwa.
Narzędzie zapobiega przechowywaniu danych w usłudze Serv-U w strefie DMZ oraz otwieraniu połączeń z DMZ do sieci
wewnętrznej. Program pomaga spełniać wymagane standardy bezpieczeństwa.
Sekcja Serv-U Gateway w Success Center została przygotowana na podstawie opinii klientów. Składa się ze zrzutów ekranu
, przewodników i artykułów, pomagających w instalacji i dostosowaniu produktu.
, przewodników i artykułów, pomagających w instalacji i dostosowaniu produktu.
Serv-u Gateway
Serv-U Gateway zapewnia pełna ochronę zarówno dla już istniejących jak i nowych wdrożeń produktów Serv-U.
Narzędzie zapobiega przechowywaniu danych w usłudze Serv-U w strefie DMZ oraz otwieraniu połączeń z DMZ do sieci
wewnętrznej. Program pomaga spełniać wymagane standardy bezpieczeństwa.
Narzędzie zapobiega przechowywaniu danych w usłudze Serv-U w strefie DMZ oraz otwieraniu połączeń z DMZ do sieci
wewnętrznej. Program pomaga spełniać wymagane standardy bezpieczeństwa.
Sekcja Serv-U Gateway w Success Center została przygotowana na podstawie opinii klientów. Składa się ze zrzutów ekranu
, przewodników i artykułów, pomagających w instalacji i dostosowaniu produktu.
, przewodników i artykułów, pomagających w instalacji i dostosowaniu produktu.
ipMonitor
Sekcja ipMonitor w Success Center została przygotowana na podstawie opinii klientów. Składa się z filmów, przewodników
i artykułów, pomagających w instalacji i dostosowaniu produktu.
i artykułów, pomagających w instalacji i dostosowaniu produktu.
ipMonitor jest licencjonowany na podstawie wykorzystywanych monitorów. Obserwują one określone urządzenia, usług
i lub procesy takie jak: wykorzystanie procesora, pamięci czy dysku, szerokość pasma, czas odpowiedzi, ping czy czujniki
środowiskowe. Aktualnie dostępne są 3 warianty licencji obejmujące następującą liczbę monitorów: 500, 1000 i 2500.
i lub procesy takie jak: wykorzystanie procesora, pamięci czy dysku, szerokość pasma, czas odpowiedzi, ping czy czujniki
środowiskowe. Aktualnie dostępne są 3 warianty licencji obejmujące następującą liczbę monitorów: 500, 1000 i 2500.
ipMonitor
Sekcja ipMonitor w Success Center została przygotowana na podstawie opinii klientów. Składa się z filmów, przewodników
i artykułów, pomagających w instalacji i dostosowaniu produktu.
i artykułów, pomagających w instalacji i dostosowaniu produktu.
ipMonitor jest licencjonowany na podstawie wykorzystywanych monitorów. Obserwują one określone urządzenia, usług
i lub procesy takie jak: wykorzystanie procesora, pamięci czy dysku, szerokość pasma, czas odpowiedzi, ping czy czujniki
środowiskowe. Aktualnie dostępne są 3 warianty licencji obejmujące następującą liczbę monitorów: 500, 1000 i 2500.
i lub procesy takie jak: wykorzystanie procesora, pamięci czy dysku, szerokość pasma, czas odpowiedzi, ping czy czujniki
środowiskowe. Aktualnie dostępne są 3 warianty licencji obejmujące następującą liczbę monitorów: 500, 1000 i 2500.
Kiwi Syslog Server
Sekcja Kiwi Syslog w Success Center została przygotowana na podstawie opinii klientów. Składa się z filmów, przewodników
i artykułów, pomagających w instalacji i dostosowaniu produktu.
i artykułów, pomagających w instalacji i dostosowaniu produktu.
Sekcja Kiwi Syslog Training to miejsce, w którym znajdują się zarówno szkolenia e-learningowe jak i zajęcia z instruktorami
prowadzone od podstaw poprzez optymalizację. Zajęcia można dowolnie przeglądać lub podążać określoną ścieżką nauczania.
prowadzone od podstaw poprzez optymalizację. Zajęcia można dowolnie przeglądać lub podążać określoną ścieżką nauczania.
Kiwi Syslog Server
Sekcja Kiwi Syslog w Success Center została przygotowana na podstawie opinii klientów. Składa się z filmów, przewodników
i artykułów, pomagających w instalacji i dostosowaniu produktu.
i artykułów, pomagających w instalacji i dostosowaniu produktu.
Sekcja Kiwi Syslog Training to miejsce, w którym znajdują się zarówno szkolenia e-learningowe jak i zajęcia z instruktorami
prowadzone od podstaw poprzez optymalizację. Zajęcia można dowolnie przeglądać lub podążać określoną ścieżką nauczania.
prowadzone od podstaw poprzez optymalizację. Zajęcia można dowolnie przeglądać lub podążać określoną ścieżką nauczania.
Kiwi CatTools
Sekcja Kiwi CatTools w Success Center została przygotowana na podstawie opinii klientów. Składa się z filmów, przewodników
i artykułów, pomagających w instalacji i dostosowaniu produktu.
i artykułów, pomagających w instalacji i dostosowaniu produktu.
Kiwi CatTools
Sekcja Kiwi CatTools w Success Center została przygotowana na podstawie opinii klientów. Składa się z filmów, przewodników
i artykułów, pomagających w instalacji i dostosowaniu produktu.
i artykułów, pomagających w instalacji i dostosowaniu produktu.
W przypadku innych pytań prosimy o kontakt z firmą Softnow.
FAQ - najczęściej zadawane pytania