Dameware Remote Support
Dameware Remote Support firmy SolarWinds to niedrogie i łatwe w użyciu oprogramowanie zdlanego wsparcia, zaprojektowane dla administratorów IT i pomocy technicznej, w celu przyspieszenia i uproszczenia zdalnej administracji IT. Dameware Remote Support posiada w sobie wbudowany program Dameware Mini Remote Control do uzyskiwania zdalnego dostępu do systemów Windows, Linux oraz Mac OS X. Dameware to aufana i wielokrotnie nagradzana marka, używana przez tysiące organizacji na całym świecie.
Istotne funkcje programu Dameware Remote Support
Szybkie i bezpieczne zdalne sterowanie
Czasem dotarcie do korzeni problemu informatycznego wiąże się z dotarciem bezpośrednio do źródła. Remote Support zawiera w sobie program DameWare Mini Remote Control oferujący wieloplatformowy zdalny dostęp do komputerów, laptopów i serwerów z systemem operacyjnym Windows, Linux lub Mac OS X z jednej konsoli administracyjnej.
Zdalna pomoc zawsze i wszędzie
Problemy informatyczne nie znają granic, więc dlaczego możliwość ich rozwiązywania miałaby być zarezerwowana jedynie dla urządzeń w sieci? Remote Support zapewnia bezpieczne zdalne połączenia przez Internet z komputerami w siei LAN oraz dostępnymi przez Internet.
Uproszczenie administracji Windows
Administratorzy mają wystarczająco dużo na głowie bez obsługiwania telefonicznych zgłoszeń dotyczących rozwiązywania problemów informatycznych. Doskonałym rozwiązaniem jest zdalny dostęp do ponownego uruchamiania systemów, uruchamiania/wyłączania usług i procesów, kopiowania i usuwania plików, przeglądania i czyszczenia dzienników zdarzeń i wielu innych.
Wbudowane narządzie zdalnej kontroli
O ile same problemy IT potrafią być wystarczająco wymagające, o tyle całkowite zatrzymanie produktywności w celu ich rozwiązania może nie być konieczne, jeśli ma się odpowiednie narzędzia. Remote Support oferuje narzędzia systemowe oraz narzędzie TCP do zdalnego rozwiązywania problemów z komputerami bez koniecznosci uruchamiania pełnej sesji zdalnego sterowania.
Zdalna obsługa z urządzeń z systemem iOS i Android
Administratorzy IT znajdują się w ciągłym ruchu, dlatego Remote Support daje im narzędzia, których potrzebują do efektywnej pracy, niezależnie gdzie się znajdują. Aplikacja mobilna Dameware daje zdalny dostęp do komputerów sieciowych urządzeń mobilnych.
Zdalne zarządzanie środowiskami Active Directory
Czyż nie byłoby miło móc kontrolować kto ma dostęp a kto nie i pomagać CEO odzyskać dostęp do konta jeśli apomni hasła? Remote Support daje możliwość zarządzania wieloma domenami, grupami i użytkownikami Active Directory, zdalno odblokowywanie kont użytkowników, resetowanie haseł oraz edycję zasad grupy.
Eksport obiektów Active Directory i konfiguracji systemowych ze zdalnych komputerów.
Wiedza o tym, w jaki sposób grupa komputerów jest skonfigurowana oraz jakie oprogramowanie jest aktualnie wykorzystywane, można dojść do sedna najbardziej kłopotliwych pytań. Możliwość łatwego eksportu właściwości Active Directory, konfiguracji systemu oraz informacji o systemie w formatach .CSV i .XML.
Scentralizowane zarządzanie licencjami i kontami użytkowników
Przejście przez różne systemy do zarządzania kontami może być sporym obciążeniem, dlatego Remote Support oferuje centralne zarządzanie środowiskiem Dameware, kontami i uprawnieniami użytkowników oraz uproszczenie globalnego zarządzania licencjami Dameware.
Wieloczynnikowe uwierzytelnianie
Niezależnie czy wymagają tego protokoły bezpieczeństwa czy inicjatywy zgodności, utrzymanie zdalnego systemu wsparcia jest koniecznością. Po prostu jest zbyt wiele do stracenia. Remote Support pozwala na wymuszanie dwu-czynnikowej autoryzacji w środowiskach wrażliwych na bezpieczeństwo poprzez logowanie i uwierzytelnianie za pomocą Smart Card.
Zdalny dostęp do wyłączonych i uśpionych komputerów
Nie pozwól, aby nieodpowiadające urządzenia powstrzymały Cię przed rozwiązywaniem problemów IT. Połącz się zdalnie z nieaktywnymi komputerami za pomocą technologii Intel® vPro™ with AMT, Wake on LAN, and KVM.
Wymagania systemowe
Pobierz wersję próbną
Pobierz bezpłatną wersję testową ze strony SolarWinds, posiadającą pełną funkcjonalność programu i przetestuj Dameware Remote Support przed zakupem. Ściągnij, zainstaluj i testuj bezpłatnie przez 14 dni.
Pobierz wersję próbnąlub
KUP TERAZ