Rejestracja programu

Dlaczego otrzymuję komunikat „Version Registration Number Conflict” (niezgodność numeru rejestracji wersji) gdy próbuję wpisać numer rejestracyjny do programu?
Komunikat pojawia się dlatego że informacja rejestracyjna zadziała tylko wewnątrz tej samej wersji głównej dla której była stworzona. Oznacza to, że informacja rejestracyjna dla produktów wersji 4.x zadziała jedynie z dowolnymi produktami wersji 4.x, niezależnie od poprawek i ulepszeń. Za każdym razem gdy nowa wersja główna zostaje opublikowana (np. 5.x, 6.x, etc), należy się skontaktować z działem sprzedaży w celu uzyskania nowego zestawu informacji rejestracyjnej, która jest ważna dla danej wersji oprogramowania. Wersje 5.x i 6.x są zupełnie innymi programami, więc wymagają różnych zestawów informacji rejestracyjnej.

Prosimy przeczytać ten FAQ:
http://www.dameware.com/support/faq/faq.aspx?Category=101&skin=defaultv5#138 aby uzyskać więcej informacji o zmianach licencji. W przypadku napotkania problemów podczas upgrade licencji online, prosimy się skontaktować z naszym działem sprzedaży pod adresem sales@dameware.com, lub (985) 871-7519 od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 CST aby otrzymać nową licencję która jest kompatybilna z obecną wersją programu.

Wykupiłem licencję na starszą wersję oprogramowania. Czy ta sama licencja zadziała z obecną wersją?
Licencje będą działać jedynie wewnątrz tej samej wersji głównej oprogramowania. Licencja na wersję 5.x będzie działać z dowolną wersją 5.x oprogramowania, ale nie zadziała w wersji 6.x. Istnieje jednak możliwość zakwalifikowania się do zakupu upgrade licencji po znacznie zaniżonej cenie. Prosimy się skontaktować z naszym działem sprzedaży w celu uzyskania więcej informacji o zakupie upgrade licencji

Prosimy przeczytać ten FAQ:
http://www.dameware.com/support/faq/faq.aspx?Category=101&skin=defaultv5#138 aby uzyskać więcej informacji o zmianach licencji. W przypadku napotkania problemów podczas ulepszania licencji online, prosimy się skontaktować z naszym działem sprzedaży pod adresem sales@dameware.com, lub (985) 871-7519 od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 CST aby otrzymać nową licencję która jest kompatybilna z obecną wersją programu.

Czym jest moja informacja rejestracyjna?
Informacja rejestracyjna składa się z nazwy firmy (lub imienia i nazwiska jeśli licencja jest indywidualna) oraz numeru licencyjnego DameWare.

Przy wprowadzeniu tej informacji do programu w celu aktywacji, musi być wpisana dokładnie tak jak to widnieje na otrzymanym emailu rejestracyjnym. Dlatego sugerujemy skopiować i wkleić tą informację.

W jaki sposób wprowadzić informacje aktywacyjne i/lub rejestracyjne do programu?
Dla wersji 7.x lub nowszej, należy po prostu przesunąć plik dwabin.txt załączony do emaila aktywacyjnego na pulpit, a potem do dialogu Help/About wewnątrz samego programu. Oprogramowanie potem powinno pokazać że jest aktywne.

W przypadku starszych wersji programu, prosimy przeczytać następujący artykuł bazy wiedzy:

Jak wprowadzić informacje aktywacyjne/rejestracyjne do produktów DameWare Development.

http://www.dameware.com/support/kb/article.aspx?ID=300066

Zgubiłem informację rejestracyjną… Co mam zrobić?
Nasz dział sprzedaży jest dostępny do pomocy przy wyszukiwaniu informacji licencyjnej. Prosimy podać im jak najwięcej informacji. Są dostępni pod adresem sales@dameware.com, lub numerem telefonu (985) 871-7519.